Orta Doğu’da savaş yeniden başladı
Dünya
Yayın: 27 Haziran 2026 - Cumartesi - Güncelleme: 27.06.2026 09:31:00
Editör -
Okuma Süresi: 44 sn.
5 okunma

Hürmüz Boğazı'ndan geçen kargo gemisine yapılan saldırının ardından önce ABD, İran üslerini vurdu, ardından İran Devrim Muhafızları Ordusu, ABD üslerine saldırı gerçekleştirdi.
İRAN (İGFA) – Ateşkes anlaşmasının sonra Orta Doğu’da gerilim yeniden başladı. Hürmüz Boğazı’ndan geçen ABD bayraklı kargo gemisi İHA saldırısı ile vuruldu.
Saldırının ardından ABD Ordusu, İran’ın Hürmüz Boğazı çevresindeki üslerine saldırı gerçekleştirdi.
Saldırıya karşılık veren İran Devrim Muhafızları Ordusu, bölgedeki ABD üslerine füze saldırısı gerçekleştirdi.
İran Meclisi Ulusal Güvenlik ve Dış Politika Komisyonu Başkanı İbrahim Azizi, sosyal medyadan yaptığı açıklamada, ABD’nin ateşkesi ihlal etmesiyle ilgili, “Pişman olacaklar.” dedi.
Yorumlar (0)







